Ми старанно і уважно ставимося до упаковки вантажу для того, що б позбавити наших клієнтів, від виникнення проблем з вантажем. Настійно просимо Вас дотримуватися правил отримання прийому вантажів.
При невиконанні рекомендацій ми залишаємо за собою право відмовити в допомозі в розслідуванні у нестачі або пошкодженні вантажу.
Справжні правила рекомендовані до виконання з метою своєчасного виявлення розкрадань вантажу транспортними компаніями. Ви завжди можете прочитати останню версію даних правил на нашому сайті.
При отриманні товару в транспортній компанії Вам слід виконати наступні дії:
1. Перерахувати кількість місць.
2. Зважити кожне збірне місце і перевірити відповідність вагою, вказаною на коробці на фірмовій наклейці.
3. Уважно (!) Перевірити цілісність упаковки - відсутність пошкоджень коробки, транспортної стрічки, фірмового скотчу.
4. Перевірте коробки, упаковані виробником - шар скотча повинен бути один.
5. При виникненні найменшої підозри на доступ до вмісту коробок, необхідно звірити вміст вантажу з товарними накладними, які ми відправляємо Вам разом з вантажем. У разі виявлення недостачі товару у перевіреній коробці необхідно скласти акт і завізувати його печаткою та підписом транспортників. Сповістіть про цю подію нас, написавши листа на адресу info@zamorozka.com.ua і повідомляйте надалі про хід та результати розслідування по недостачу вантажу.
6. При розпакуванні товару на складі необхідно звірити вміст коробок з товарною накладною.
У разі виявлення недостачі:
Збережіть коробки і пакувальний матеріал до тих пір, поки питання не буде вирішено. Зв'яжіться з відділом продажів і уточніть комплектацію замовлення.
При виявленні пошкоджень товару:
Збережіть коробки і пакувальний матеріал до тих пір, поки питання не буде вирішено. Напишіть листа на адресу info@zamorozka.com.ua, вказавши номер і дату прийому на ТО, найменування та код товару відповідно до нашим прайс-листом, номер стікера. Детально опишіть характер пошкодження товару (упаковки товару), і надішліть фотографії пошкоджень.